“Колись студенти захопили Червоний корпус Університету…”

http://meteorolog.livejournal.com/


29 січня не тільки День героїв Крут, а ще й день народження Петра Шеревери.
Я не знаю людину, настільки віддану українській ідеї і настільки уселюдяної.
Каміння падатимуть на голову українцям, жидам і кацапинам – Петро грамотно організує загальний лазарет.
І хай замість хреста там будуть знаки Червоного Тризуба, але я впевнений, що не буде у тих наметах розподілення ані на жида, ані на елліна.
А будуть люди, які своїм життям і виживанням завдячуватимуть Петру та Господу Богу (і не побоюся я цієї метафори, і не писатиму дефісу між літерами “б” і “г”).

Він може бути лінивим. Але мало хто знає про істинну роль його в українських справах. Мало хто, серед героїв України згадає ім’я цього достойника.
Ще не вмерла Україна.
Чому?
Не копайтесь, через що має місце такий факт, та завдяки кому.
Оракул дбає. Живіть спокійно.

Петро Шервера відзначив свій день народження.
Будьмо! – так каже Петро.
 

А йо! Пропустив.
Але хоч із запізненням: Доброго здоров’я й удачі Петру від мене особисто. 

“Колись студенти захопили Червоний корпус Університету. І я довго їхав тролейбусами в епіцентр революції. Пробивався через кордони. А пробившись, крокуючи коридорами Альма Матер, стрів купу гімна насрану прямо перед кабінетом ректора.

Знову довго шукав Петра – найкращого друга і паралельно “коменданта революції”. Коротко розповів йому про побачене. Наживо чув фразу:
“… приберіть це лайно – бо то є провокація.”

Коротко і влучно й на роки.
За Петра, будьмо!

Обов’язково передам привіт Петрові 🙂
…а про лайно біля ректора – то знаменита історія! ;-))
 

Привіт, я знаю Петра ще з тих часів, коли ми разом були в захопленому червоному корпусі київського універу, я Руслана з універу, памятаєш мене… ти – комедант табору, Дмитро – начальник охорони, ну а я – комендант… дуже б хотіла з тобою поспілкуватись, моя аська – 361263394, або скайп – ruslana28
2 thoughts on ““Колись студенти захопили Червоний корпус Університету…”

Залишити відповідь

